miercuri, 10 martie 2010

Sedinta 5, Florin Buzdugan, Poeme novice

~Sedinta 5, 25 ianuarie 2010~

Poeme novice
FLORIN BUZDUGAN

Acolo

la marginea timpului,
cu o Stea drept ajutor,

ridic un fort unde
visele se vor adăposti
de monstrul numit "Realitate".

la marginea timpului,
cu Soarele drept străjer,

am ascuns Steaua
ce ameninţă Realitatea.


Dacă

Dacă: am vedea cu mâinile,
am atinge cu ochii,
am auzi cu nasul şi
am vedea cu urechile,

am fi mai fericiţi!


Două

Două trupuri deşirate
de-a lungul timpului
îşi privesc fragil trecutul.

Două trupuri sfârtecate,
de tristeţe, îşi privesc
pasiv viitorul.

Două trupuri graţioase,
de zei create, adulează exaltate
prezentul.


Sunt Eu

Sunt o undă de sunet,
o briză de aer,
o rază de Soare,
o imagine rătăcită.

sunt tot ce se vede
şi tot ce se-ascunde.

Sunt EU, nu mă recunoşti?!


Ştire

Aseară, pe la ora 10,
la ştiri, un telegraf
a transmis un mesaj codificat
în: sunete şi emoţii,
aluzii şi sensuri,
iar cel ce a descifrat mesajul
a înţeles că a fost codificat el însuşi
în mesaj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu